Coop-kæde lancerer ny serie med helt særlig gruppe i fokus
Tidligere på ugen præsenterede Brugsen-kæden to talende hunde som et nyt kommercielt tiltag.
Og denne onsdag har dagligvarekæden så offentliggjort et nyt skud på forretningsstammen med lanceringen af en ny serie på TV2 Play.
Serien hedder "De Unge Købmænd" og skildrer hverdagen for fire købmænd i Brugsen-kæden, når der eksempelvis er kaos ved en lokal bankobrunch, eller når butikkens varer på mystisk vis er forsvundet midt i højsæsonen.
Det er medarbejdere i Brugsen-butikkerne i Helgenæs, Pindstrup, Gjerlev og Mårup, som serien følger helt tæt på.
"Serien giver et ærligt og humoristisk indtryk af det gode og det udfordrende ved at være en ung købmand. Og i særdeleshed også en forståelse af, hvor vigtigt et omdrejningspunkt den lokale købmand og butik er for bylivet i mindre lokalsamfund," lyder det på Coops LinkedIn.
"Jeg kan kun anbefale dig at se serien, hvis du vil opleve vores butikker, og de 4 unge dygtige medarbejdere på jobbet," skriver Brugsen-direktør, Torben Blom Andersen, ligeledes på LinkedIn.
Der er allerede udgivet to programmer serien, som er produceret af TV2 Østjylland.